19:07

Naleśniki z ruskim nadzieniem

Zrobiłam farsz do ruskich pierogów z zamiarem ich ulepienia, ale jakoś się nie mogłam do nich zabrać:)
Z trzymiesięczną Ewą nie zawsze łatwo się gotuje - ale przyznaję, że malutka gotowanie ma we krwi i nic jej tak nie uspokaja jak dźwięk miksera:) czy odgłosy siekania:) i oczywiście śpiew w moim wykonaniu:) 
Mamy kilka naszych kuchennych hitów:)
I tak stworzyłam te oto naleśniki:)
Porcja była na 2 dni..., ale nie doczekały dnia następnego:)
Olek - wielki pierogożerca zjadł trzy za jednym zamachem. Myślałam, że pęknie:)
Zobacz jak usmażyć naleśniki (klik)

Składniki na farsz:
  • 0,25 kg twarogu (najlepiej tłustego)
  • 4 średniej wielkości ziemniaki (ugotowane w mundurkach)
  • 1 mała cebula
  • sól
  • pieprz
  • majeranek
  • kilka łyżek oleju
Ugotowane w mundurkach ziemniaki obrać ze skórki i zmielić wraz z twarogiem. Cebulę obrać i pokroić w kostkę a następnie usmażyć na złoto na oleju i dodać do ziemniaków i twarogu. 
Powyższe składniki wymieszać i przyprawić solą, pieprzem i majerankiem. 
Naleśniki smarować farszem i składać w kopertę.
Podawać podsmażone z obu stron i posypane smażoną cebulką.

9 komentarzy:

  1. Kochany Olcio:)należała mu się droga siostro rekompensata za samo oglądanie wczorajszego brokuła:)mam nadzieję, że to danie go wzmocniło:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśników z takim nadzieniem nie robiłam nigdy - ale pierogi znikają zawsze w ekspresowym tempie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mój Tata złośliwie mawia "u Was tydzień bez naleśników, to tydzień stracony".

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam je! są bardzo sycące i pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł ;) Takich jeszcze nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem miłośniczką naleśniorów ;D

    OdpowiedzUsuń