niedziela, 6 marca 2011

Nowoczesna mama - czyli o zakupach przez internet



Ewa skończyła kilka dni temu 4 miesiące. Nawet nie wiem kiedy to zleciało...
Póki co karmię ją piersią (jak zauważyliście nie stosuję żadnych diet - szczęściara ze mnie, bo malutka nie ma żadnych problemów alergicznych), jedynie o napoje dbam bardziej niż do tej pory.
Ponieważ czas leci szybko, postanowiłam bliżej przyjrzeć się produktom żywieniowym dla dzieci po 4 m-cu życia. Do tej pory wybrałabym się do sklepu i spędziłabym jakiś czas wśród produktów dla dzieci, ale z małą Ewcią omijam tego typu miejsca (duże skupiska ludzi). 
Dlatego skorzystałam z zakupów przez internet. 
Jak zauważyliście od pewnego czasu testuję produkty Humana, które można kupić w sklepie internetowym Kidy.pl
Żeby nie namawiać do czegoś, do czego sama nie mam przekonania, wybrałam się na takie internetowe zakupy. 
Oto moje spostrzeżenia:
  • proces rejestracji skrócony do niezbędnego minimum (adres, telefon - to co potrzebne do wysyłki produktów)
  • łatwo wyszukałam produkty dla najmłodszych (soczki, deserki, obiadki - dla dzieci po 4 m-cu życia)
  • z produktów dla mam wybrałam herbatkę, którą popijam od urodzenia Ewci
  • przy okazji zakupiłam termometr (mam w domu 2, ale każdy wskazuje inną temperaturę...a ja ciągle zapominam kupić w aptece)
  • przyjrzałam się też produktom w zakładce "przeciw komarom" mając na uwadze nadchodzącą wiosnę i fakt, że najczęściej będę spacerować z dzieckiem alejką, gdzie te paskudne owady występują w niesamowitych ilościach - dam znać, czy skuteczny:)
  • zakupy powyżej 150 zł są wolne od opłaty za przesyłkę (zaszalałam nieco z zakupami i za przesyłkę nie zapłaciłam:)), przy okazji dowiedziałam się, że w sklepie jest promocja: 
8-go marca każda kobieta składająca zamówienie (niezależnie od wysokości rachunku) 
nie płaci za przesyłkę!:)



Okazało się też, że Humana rozpoczęła kampanię reklamową (w TVP i TVN) i z tej okazji dla swoich klientów Kidy.pl przygotował oferty promocyjne
Przyznam, że do tej pory markę znałam, ale spotykałam tylko w jednej sieci supermarketów. 
Bardziej kojarzyła mi się z zakupami u naszych zachodnich sąsiadów.
  • zapłaciłam przelewem (zamówienie złożyłam wieczorem, a już następnego dnia w południe otrzymałam ze sklepu potwierdzenie, że towar został do mnie wysłany). Kurier przyjechał następnego dnia rano.
  • zakupy zajęły mi łącznie z rejestracją - 20 minut (w tym czasie jedynie ubrałabym się i nawet bym nie zdążyła dojechać do najbliższego sklepu), dla mnie oszczędność czasu to rzecz bezcenna:)
Teraz czas wypróbować zakupione produkty. 
Nie będziemy się z tym jednak za bardzo śpieszyć - bo wiadomo, że nie ma nic cenniejszego niż mleko mamy:).
A ja karmić lubię i cieszę się, że nie mam z tym żadnych problemów. 
A Ewcia...obecnie najbardziej lubi zajadać swoją stopę:)


Artykuł komercyjny

20 komentarzy:

  1. Co za słodki mięsożerca!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekka - :) od dzisiaj jeszcze odkryła, że można zaatakować gazetę (i ją zjeść):)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to już ciekawe preferencje.;)
    Chyba, że ona po prostu wykazuje pęd do wiedzy, a nie celulozy. Bo to może być mylące.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lekka - a wiesz, że tak może być...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to ostatnio głównie kupuję przez internet: jedzonko, ciuszki itd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bylam od Internetowych zalezna - mieszkalismy na takim lekkim koncu swiata wielkiego:) I przyznaje: kocham miec te swiadomosc, ze w razie czego bam do laptopa i po sprawie! Bez gonienia z dziecmi i wozkiem po supermarkecie! Oj, jak zyly nasze mamy? Albo babcie??? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Abstrahując od zakupów internetowych, to Ewcia podobna jest do Olka, bynajmniej na tym zdjęciu :-)
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga-aa - a ja przyznam, że do tej pory miałam bardziej tradycyjne podejście do zakupów. Odkąd urodziła się ewa "odmłodniałam" w tej kwestii:) To duża oszczędność czasu i świetne rozwiązanie dla osób, które nie mogą bądź nie lubią chodzenia po sklepach:)
    Kasia1977 - no właśnie:) Szczerze mówiąc ja jeszcze pamiętam stosowanie pieluch tetrowych:) Brrrr
    Anetko - dzięki za odwiedziny:) Faktycznie podobieństwo jest spore, ale bardziej na zdjęciach. W oryginale jakoś zaczyna być bardziej odrębna urodą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja tak z czystej ciekawości, gdyż jestem podejrzliwa bardzo jeśli chodzi o takie wpisy. Czy aby nie jest to płatna reklama?????
    Dziękuję z góry za szczerą odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy - Współpracuję z tym sklepem (dlatego wyraziłam swoją szerszą opinię na temat zakupów), ale współpraca polega na testach produktów. Napisałam to w tekście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, a wiesz, że ja myślałam, że Humana to tylko mleko modyfikowane i kaszki dla niemowląt. Tymczasem Ty objadasz się teraz pysznymi deserkami ;) To mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również polecam zakupy przez internet. Kupuję jedzenie przez Almę, według mnie jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu - :), od czekoladowego to się chyba nawet uzależnię:)
    MamaBlog.pl - Nowoczesnych mam jest coraz więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To nawet ja nie jestem taka nowoczesna, chociaż do bycia mamą jeszcze mi daleko ;). Ale wciąż mam jakieś opory, żeby kupować przez internet. Za dużo się nasłuchałam o tym, że potrafią tam oszukać... ale może kiedyś to się zmieni. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mollisia - w przypadku sprawdzonych sklepów naprawdę nie ma powodu do niepokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  16. trafne spostrzeżenia, trafne uwagi :) super, że o tym napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysl z zakupami przez internet:)polecilam stronke kolezance, a w odpowiednim czasie sama z checia skorzystam z takiej wygody:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magda K. Sajgonko - dziękuję i cieszę się, że te informacje są przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez polecilam ta stone kolezance i brdzo jest zadowolona z zakupów-szybko,prosto do domku-wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pucinka21 - super, bardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Dlaczego Bajkorada? Ponieważ doradzam jak gotować proste posiłki dla całej rodziny, (trójki dzieci) a w wolnych chwilach piszę bajki.

Szukaj po haśle

agrest ajvar akcje konkursowe amarantus ananas anchois awokado babeczki babka Bajeczna Fabryka bajgle BAJKI bakalie bakłażan banan banany bazylia beza bezglutenowe białka bigos biszkopt bita śmietana boczek borówki botwinka Boże Narodzenie bób brokuł brownie brukselka brzoskwinie budyń bulion bułeczki bułka buraki cake pops cebula chałka chałwa chipsy chleb chrusty ciasta ciasteczka na 10 rączek ciastka ciastka drożdżowe ciastka Olka ciasto ciasto bezglutenowe ciasto czekoladowe ciasto drożdżowe ciasto francuskie ciasto parzone ciasto ucierane ciasto z oliwą ciasto z owocami ciecierzyca coolomat cukinia curry cydr cynamon cytryna czarna rzepa czekolada czereśnie czosnek daktyle danie jednogarnkowe deser dla rodziców do pieczywa drożdże dynia dżem eklery fasola faworki fenkuł figi Filmy flaki galaretka garnek rzymski gęś gnocchi gofry gołąbki groch groszek gruszki grzyby humor imbir indyk inne jabłka jagody jagodzianki jajka jajko jarmuż jogurt kaczka kajmak kakao kalafior kalarepa kalmary kapary kapusta karkówka karmel Karnawał kasza kasza gryczana kasza jaglana kasza jęczmienna kasza manna kasztany kawa keks kiełbasa kisiel kiszona kapusta kluski kminek knedle knish kokos koperek kopytka kotlety krokiety królik kruche ciasto kruszonka kuchnie świata kukurydza kurczak kurczak wędzony kurki kurkuma lazania leczo lody lukier lukier plastyczny łosoś majonez mak makaron makowiec makrela maliny mandarynki mango marcepan marchewka masa budyniowa masa czekoladowa masa jagodowa masa kajmakowa masa serowa masa śmietanowa masa truskawkowa masa z pianek marshmallow mascarpone masło orzechowe maślanka mazurek mąka gryczana mąka kasztanowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka razowa mąka żytnia mięso mielone mięta migdały miód mleko mleko kokosowe mleko skondensowane mleko w proszku młoda kapusta moje dzieci morele mozzarella mrożonki muffinki murzynek musli na parze nagrody i wyróżnienia naleśniki natka pietruszki nektarynki nutella obiad obiad na słodko ogórek ogórek kiszony ogórki Olek recenzuje oliwa oliwki omlet oponki orzechy oscypek otręby owoce morza pancakes panierowane papryka parmezan pascha pasta pasztet pączki pesto pęczak pieczarki pieczywo pierniki pierogi pistacje pizza placki placuszki płatki jęczmienne płatki owsiane podroby podróże polewa czekoladowa POLITYKA PLIKÓW COOKIES pomarańcza pomidory pomidory suszone por porzeczki przemyślenia matki-kulinarki przetwory przyjęcie dla dzieci ptysie pulpety rabarbar racuchy radicchio recenzje filmów recenzje filmów dla dzieci recenzje gier recenzje książek recenzje restauracji ricotta risotto rodzynki rogale rogaliki rolada roszponka rozmaryn rukola ryby ryż rzodkiewki sajgonki sałata sałatka sałatki samsa schab seler seler naciowy semolina ser ser feta ser kozi ser pleśniowy ser pleśniowy. serek homogenizowany serek topiony sernik sezam siemię lniane skorupki waflowe słonecznik soczewica soja sok sos beszamelowy sos czosnkowy sos pomidorowy sos sojowy sól strucla sucharki surimi surówka szafran szarlotka szczaw szczypiorek szparagi szpinak szybki obiad szynka śledź śliwki śmietana śniadanie tarta Tłusty Czwartek tofu topinambur tort torty trufle truskawki tuńczyk twaróg Viva la pasta wafle Walentynki wanilia warsztaty warzywa gotowane wątróbka Wielkanoc wieprzowina wino wiśnie wołowina z dżemem z owocami zakwas pszenny zakwas zytni zapiekanka zdrowie zielony groszek ziemniaki zrazy zupa zupy żelatyna żółtka żółty ser żurawina żurek

Prawa autorskie

Wszystkie teksty oraz zdjęcia potraw zamieszczane na blogu są wyłącznie mojego autorstwa. Osoby zainteresowane powielaniem, publikacją bądź innego rodzaju wykorzystaniem zamieszczanych tu treści proszę o kontakt pod adresem e-mailowym: a.cirin@wp.pl.