07:17

Zupka dyniowa dla maluszka

Doceniłam wygodę obiadków w słoiczkach. Wystarczy jedno "klik", przełożyć do miseczki, podgrzać i gotowe.
Krajobraz mojej kuchni po przygotowaniu tej dyniowej zupki wyglądał jak po bitwie:).
Sama nie wiem jak zdążyłam tak nabrudzić i zużyć tyle naczyń, żeby powstała miseczka zupy.
Oczywiście ambitnie będę gotować dalej (jak już będzie z czego, bo nowalijki się nie nadają, a teraz to w grę wchodzą jedynie warzywa ze sklepu z ekologiczną żywnością), ale mam plan chociaż raz w tygodniu samodzielnie coś przyrządzić:). W każdym razie cieszę się, że mam dostęp do słoiczków i współczuję wszystkim pokoleniom kobiet, które ich nie miały.
A zupka - jak to dla maluszka, prosta w składzie i w wykonaniu (choć jak się okazuje sprzątania po niej dużo:)).
Dynię można podawać maluchom już od 4-go miesiąca.


Składniki:
Dynię ugotować do miękkości z dodatkiem wody dla niemowląt. 
Zmiksować i wymieszać z mlekiem modyfikowanym (przygotowanym zgodnie z opisem na opakowaniu).
Uzbroić się w niezbędny sprzęt i przystąpić do konsumpcji:).

10 komentarzy:

  1. ja jadam podobną zupkę ale z mlekiem :) szkoda że Humana nie ma dyni w słoiczkach, trza jakąś petycję do Niemiec napisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kidy - to my się chętnie pod tą petycją podpiszemy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jaka fajna miseczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchareczka - mam takie cztery, uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja też bawiła się w domowe zupki i zawsze zastanawiało mnie jak można tak nabałaganić przygotowac 300 ml zupki np:) ...ale Olek zajadał ze smakiem to bałaganiłam:) ...urocza mała łapka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, tylko patrzeć jak Ci panna zacznie za mąż wychodzić, bo od takiej dyniowej zupki, to tylko krok.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jola - no tak to jest, potem te "poważniejsze zupki" nie wymagają już tyle zachodu:)
    Lekka - będę uważać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam fajnie. u mnie ekologiczne i dyniowe w słoiczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna Ewcia, taka pyziulka:)no i te rzęsy ma niesamowite:)a zukę dyniową uwielbiam właśnie w wersji na mleku i z makaronem:)mniam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmm zpuke dyniowa też lubie:)

    OdpowiedzUsuń