poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Konkurs z Lovela

Serdecznie Was zapraszam 
do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest


proszek Lovela 3,6 kg oraz mleczko do prania.



Nagroda naprawdę warta zachodu - osobiście używam 
i jestem z powyższych produktów bardzo zadowolona
(Lovelę poznałam już prawie 7 lat temu, 
prałam w niej ubranka Olka i piorę teraz Ewy)

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?


Wystarczy w komentarzu do tego posta pozostawić odpowiedź na pytanie:


Z czym Ci się kojarzy słowo: LOVELA?
Forma wypowiedzi dowolna:)

Konkurs trwa do 10 kwietnia 2011 do godz. 23:59
Wynik konkursu ogłoszę 11 kwietnia 2011
(osoby bez udostępnionych kont bardzo proszę o pozostawienie adresu mailowego).





Jednocześnie mam dla Was informację o nowym programie Lovela Care, 
który startuje już 11 kwietnia. 
Każda osoba, która zarejestruje się pod adresem 
 może otrzymać jedną z 2 tys. darmowych próbek proszku 
oraz czapeczkę i skarpetki dla niemowlaka.

Jednocześnie zapraszam Was na profil Lovela na Facebooku:
"Lovela. Jak miło być dzieckiem” 

Powodzenia!!!


Artykuł komercyjny


65 komentarzy:

  1. LOVEly ELA!
    Moze to zona wlasciciela marki????
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście z miłością matki do dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. ... z miłością, z ciepłem, troską, z macierzyństwem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Lovela kojarzy się z miękkością i delikatnością.... z niepowtarzalną nicią, która łączy matkę z dzieckiem i z tym, co najlepsze może Mu Ona dać.... uwielbiam lovelę, bo sama w niej piorę:) pozdrawiam Jolanta Szyndlarewicz (jolantamarel@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE - miłość, LA - rodzajnik żeński jakim jest moja córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie nie bedę oryginalna- ale mnie kojarzy się z miłoscia i ciepłem..
    uzywam tylko loveli do prania..melczka jeszcze nie próbowałam:(
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się Lovela kojarzy z pięknym zapachem dziecka. Dziecko ślicznie pachnie, tak słodko i świeżo, uwielbiam ten zapach. Powinni zrobić perfurmy o zapachu dziecka, ale prać ubrania w płynie LOVELA!
    Kojarzy mi się również z dziecięcą delikatną skórą, która jest mięciutka, pulchniutka i pachnąca.

    Nazwa oczywiście kojarzy mi się z miłością, delikatnością i dbałością o drugiego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  8. słowo to kojarzy mi się z lowelasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pif,paf,pif,paf na blog Bajkorady zawsze traf.
    Tutaj dziecko ma uśmiech na twarzy a LovEla z zakochaną Elżbietą mi się kojarzy .
    Ela poszła po rozum do głowy i wie ,że produkt dla dziecka nie może posiadać enzymów i musi być bezzapachowy .Dobry produkt ,dobrze się reklamuje więc i Ania właściciela bloga ,zakochanej Eli
    banera nie żałuje. Ponad 1000 matek ją wypróbowało teraz 1001 Adę przetestować może by
    się udało :)))).

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie kojarzy się z miłością i delikatnością

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się z Delikatnością.

    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się kojarzy z gaworzeniem maluszka, taką małą różową buzią z lekko zmarszczonym czółkiem,otawartymi usteczkami z białym ząbkiem i sylabami: LO-VE-LA. I oczywiście pięknym uśmiechem satysfakcji kiedy już się coś powie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako że czekam na dzidziulkę, która zawita do nas na dniach - Lovela to nic innego jak miękkość ręczniczka, puszek kocyka, delikatny dotyk pajacyka, delikatny zapach mieszkania i mrówki w żołądku mamy, wiem co mówię.

    OdpowiedzUsuń
  14. L-Love(miłość do dziecka)
    O-Ochrona(Dla skóry dziecka)
    V-Velvet(miękkość)
    E-Ekskluzywny(dla każdego malucha)
    L-Lekkość(Ubranek po praniu)
    A-Aksamitny w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVELA! LOVELA! ma w swojej duszy BOHATERA :) swą troską, zapachem i delikatnością MALUCHY ubiera :)

    dużo by pisać na jej temat, bo LOVELA to też "dobra znajoma" mojego PRZYJACIELA i wszyscy wiedzą, że jej skład nie posiada żadnego ALERGENA :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie
    Otulona
    Vtulona
    Emanować
    Lovelovym
    Aromatem:)

    carlabrunoni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovela brzmi prawie jak lovely, czyli rozkoszny, śliczny, cudowny - tak jak nasze Maleństwa, które potrzebują naszego ciepła, miłości, przytulania i delikatnych, miękkich ubranek!

    OdpowiedzUsuń
  19. LOVELA kojarzy mi się ze słowem LOVELY - uroczy, wspaniały, śliczny, cudowny, rozkoszny, a także ze słowem LOVE - Miłość... A nie ma większej miłosci, niż Miłość Matki do dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  20. lovela... słodycz, miłość, radość, piękno, czułość, opieka...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy myślę: "LOVELA", od razu nasuwa mi się na myśl słodki, cudowny zapach niemowlęcia. Ten aromat nie do podrobienia, a który pozna każdy - delikatna mieszanina zapachów proszku dla dzieci, oliwki i samego, spokojnie śpiącego Maluszka.

    karolinawojtas3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovela.. pierwsze skojażenie z tym słowem to Miłość.. a wiadomo że chodzi tu o miłość do swojego dziecka.. a jak miłość to i troska o jego delikatną skórę... która często ulega różnym podrażnieniom. Każdy rodzic kocha swoje dziecko i się o nie troszczy.. Ja Lovelę poznalam 17 i pół miesiąca temu, kiedy urodził się mój syn Wiktor... jego skóra jest super miękka i bez podrażnień w przeciwieństwie do znajomych mi mam które też mają dzieci lecz używają innych proszków.. skóra ich dzieci jest chropowata i sucha.
    mój mail to: kamila_lsm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Matka daje dziecku miłość, czułość, poczucie bezpieczeństwa. Na co dzień, kiedy nie zawsze może przytulić bobasa, może Mu to zapewnić w inny sposób. Dziecko, nosząc ubranka wyprane w Loveli, czuje się jak w ramionach mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. LOVELA - moje pierwsze myśli związane z tym słowem to:
    delikatność, puszystość, niewinność, lekkość, czystość, zadowolenie, emocje.
    Wszystkie te słowa również kojarzą mi się z moim małym synkiem.

    marta.9@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. LOVELA kojarzy mi się z macierzyństwem z miłością do mojego dzieciątka z bezpieczeństwem i delikatnością...
    LOVELA kojarzy mi się z Aniołem którego białe skrzydła otulają ramiona naszych dzieci możemy byc pewni ,że nasza pociecha jest w dobrych rekach,dba najdelikatniej i najbezpieczniej,daje miłośc i bezpieczeństwo.

    Agata Lorek
    agata.kurylo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. LOVELA
    Kojarzy mi sie z miłością do dziecka,delikatnością.

    Magdalena Rompa
    madziunia2422@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovela kojarzy mi się z miłością troską mamy do dziecka jest ona bezgraniczna nie zna odmowy nie zna głodu i cierpienie a zna odpowiedzialnosci za drugą osobe oraz szacunek wobec siebie.
    Lovela równierz kojarzy mnie się z delikatnością powiewem wietru i dbanie o naszych najmłodszych.
    Marzena Karwacka
    mrzenka23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovela to praktyczne rozwiązania dla każdej mamy dbającej o swojego maluszka!

    Lovela to delikatnosć, lekkość i bezpieczenstwo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovela to praktyczne rozwiązania dla każdej mamy dbającej o swojego maluszka!

    Lovela to delikatność, lekkość i bezpieczeństwo.

    akademia.event@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovela kojarzy mi się z miłością do dzieciątek (oczywiście od słowa Love). Również z czymś delikatnym jak maluszek i każdy wyprany w Loveli ciuszek!!!

    ewkank@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ...z miłością jaką darzę swoje dziecko, delikatnością ubranek, w które ubieram maleństwo...

    Justyna M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bose stópki!!!

    Te miękusie poduszeczki, pachnące bezpieczeństwem i beztroską... Te, które mają jeszcze całą drogę przed sobą... Stópki małego dziecka to ósmy cud świata, można je głaskać, całować i oglądać godzinami... No czyż ta miękkość nie jest lovelowa??? ;)


    Pozdrawiam, Magda

    tina79@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Słowo LOVELA przypomina mi czas kiedy nosiłam swoją córeczkę pod sercem! Wówczas przygotowywałam się na jej nadejście 9 miesięcy,a gdy zostało niedługo do jej narodzin zaczęłam organizować dla niej łóżeczko i ubranka i zaczęło się pranie,sprzątanie itp... W całym domu pachniało proszkiem i płynem do płukania LOVELA i coraz bardziej tęskniłam za córeczką,która miała się dopiero urodzić...Gdy nadszedł czas narodzin byłam szczęśliwa,że w końcu przytulę swoją kruszynkę,a gdy Ją po raz pierwszy ubrałam czułam od niej zapach słodyczy,delikatności i niewinności! Dziś moja córcia ma 8 m-cy,a LOVELA kojarzy mi się z oczekiwaniem,miłością,tęsknotą,urokiem małej istotki i jej niewinnością :)

    Joanna
    aska.szwejkowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Słowo LOVELA kojarzy mi się z troską opieką delikatnością i miłością do maleńkiego bąbla! Sama za miesiąc zostanę mamą i chcę dla mojego maluszką jak najlepszej ochrony! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z miłością i... zapachem mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. słowo lovela, kojarzy mi sie z czyms kochanym:) z dzidziusiem takim słodkim pachnącym:)

    jutusiek18@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsze skojarzenia - LOVELA - miłość , delikatność i ufność... kojarzy mi się tez z zapachem niemowlęcia z delikatnością jego skóry oraz z tym,że wybieram to co najlepsze dla mojego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy pisze...
    Pierwsze skojarzenia - LOVELA - miłość , delikatność i ufność... kojarzy mi się tez z zapachem niemowlęcia z delikatnością jego skóry oraz z tym,że wybieram to co najlepsze dla mojego dziecka
    Mama Kajetanka
    askuska@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Love - MIŁOŚĆ - miłość do dziecka.
    Kojarzy się z tym,co najlepsze dla naszych pociech :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bezpieczeństwo , delikatność , miłość do swojego Maluszka , piękny zapach

    mwardzinska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovela kojarzy mi się z miłością,czułością,delikatnością do dziecka
    kaskalejk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. LOVELA kojarzy mi się z miłoscia matki do dziecka, z delikatnoscia skóry dziecka. Dlatego LOVELA kocha dzieciece ubranka i chce by były delikatne dla skóry naszych pociech a zarazem niszczy wszelkie zabrudzenia. Polecam ten proszek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. LOVELA to zapach miłości i małego dziecka, jak przytulam moją 6tygodniową córeczkę to czuję zapach kochanego małego szkraba który jest dla mnie wszystkim,
    Wcześniej nie znałam tego zapachu, a teraz z zamkniętymi oczami go rozpoznam i znajdę :)

    Kocham Cię Antosiu

    michalina.l@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. LOVELA czyli TROSZCZĘ SIĘ BO KOCHAM!
    b_atka22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. LOVELA.. Ach, kojarzy mi się z cudownym zapachem małego człowieczka.. Wtulam się w szyję córci, całuję i czuję - bezbronność, radość, odpowiedzialność, dumę, ach, tyle emocji w jednej chwili.. :) Ciężko mi będzie przestawić się na pranie ubranek córci w 'dorosłym' proszku, bo to zamknie pewien etap naszego/jej życia i oznaczać będzie, że nie jest już taką bezbronną istotką :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lovela kojarzy mi się z czymś mięciutkim, przyjemnym, pachnącym i miłością do malutkiego bobaska:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Lovela kojarzy mi się z zapachem niemowlaczka z jego delikatnością i moją ogromną miłością:*


    martasprawka1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. lovela kojarzy mi się dotykiem jakim
    obdarza dziecko mama
    madziunia695

    OdpowiedzUsuń
  49. LOVELA kojarzy mi się z miłością , delikatnością z małymi ubrankami, z uśmiechem maluszka:)
    kiedy przytulam się do swojej córci ubranka są mięciutkie i pachnące:)

    OdpowiedzUsuń
  50. LOVE LALALALA czyli jak mój Adaś uwielbia jak mu śpiewam (czytaj próbuję śpiewać:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Iza
    Z miłością i delikatnością;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. LOVELA kojarzy mi się z miłym zapachem dziecka, uśmiechem, dotykiem...
    Niedługo powitam dzidzię i wiem jedno LOVELA będzie zawsze z Nami :)

    Justyna Ratkowska
    jucha2613@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Lovela kojarzy mi się z bezgraniczną miłoscia i troską o najwieksze skarby naszego zycia, czyli nasze dzieci:)

    agnieszka8371@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Lovela kojarzy mi się z miłością dziecka do matki i matki do dziecka, nierozerwalną więzią tych dwojga. Z delikatnością, troską i miłością jaką wkłada matka w wychowanie swojego Szkraba.

    Same ubranka po wypraniu w płynie Lovela kojarzą mi się z delikatnością jedwabnych włosków mojego Synka :))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Lovella kojarzy mi się z... moimi dziećmi i ich czystymi ciuszkami.

    OdpowiedzUsuń
  56. ten proszek kojaży mi się z brudem, który trzeba wyczyścić (trzeba przyznać, że skutecznie)

    pestka210@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Lovella kojarzy mi się (jak pewnie wszystkim) z miłością, gdyż nazwa pochodzi od słowa love (czyli miłość) i pewnie o takie skojarzenie producentowi chodziło. Bo jest oczywiście pozytywne. Ale nawet najlepsza nazwa i najlepsze skojarzenie nie obroniło by produktu jeśli byłby on beznadziejny. A lovella nie jest. Jest obecnie najlepsza. A wiem co mówię bo jestem ojcem dwójki małych dzici, pedagogie i nie pracuję dla Lovelli.
    pozdrawiam; Adam
    adamgorski1979@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Lovela kojarzy mi się przede wszystkim z ...dzidziusiem.Gdy oczekiwaliśmy naszego drugiego dziecka uprałam ubranka w proszku Lovela. Pamiętam, ze gdy mąż wrócił z pracy powiedział, iż w całym domu pachnie niemowlęciem.Przyznał, że nie może się doczekać naszego maleństwa.Dla nas jest to zapach spełnionego i radosnego oczekiwania.Dominika
    domisidor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Lovella kojarzy mi się z miłością do małego dzieciątka, z pierwszym pranie ubranek. Cudowne chwile w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. LOVELA kojarzy mi się jak wszystkim z miłością,ale również z maleństwem,słodkim jak cukierek ,delikatnym jak bawełna i potulnym jak baranek! Za nim Cię poczęliśmy - pragnęliśmy Cię,za nim się urodziłeś kochaliśmy Cię,za nim minęła pierwsza minuta Twojego życie byliśmy gotowi za Ciebie umrzeć syneczku! Z tym wszystkim kojarzy mi się LOVELA czyli z moim syneczkiem!

    JOLA
    kuba.rogulski@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie wiem czy wiecie, ale podobno szczęśliwe dziecko to brudne dziecko:) Tak więc pozwalam mej małej córeńce na wszelkie radości, tańce połamańce i inne figle migle...
    Ze słowem Lovela kojarzy mi się.. mój czas wolny, czas tylko dla siebie, ociupinka relaksu!!! Mam przed oczami obraz sterty dziecinnych ciuszków do prania z którymi z Lovelą szybciutko się uporam. Jak każdy wie - szybkie i czyste pranie, którego jest multum i przynajmniej 3 pralki w tygodniu, to szczęśliwa matka ...czyli ja :D:D:D

    Pozdrawiam:)

    Sylwia
    sylwia_dengusiak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. LOVELA = czułość, delikatność, przytulność :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ADRIANNA

    LOVELA kojarzy mi sie z miłoscia do dziecka delikatnosc tych produktow dla skory dziecka jest fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  64. LOVELA- kojarzy mi ie z miłością,delikatnością,

    joanna-malesa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. agnieszka agnicha81@wp.pl24 listopada 2015 10:38

    A ja może będę mało orginalna ale urodziło mi się czwarte dzieciątko i proszek lovela kojarzy mi się z miękkościa,bliskością ale też z domem zaufaniem i przyzwyczajeniem do tego właśnie proszku!!!!!!!!!Gdy rodzi się chore dzieciątko i trzeba byc długo w szpitalu to gdy wraca sie do domu ,gdy jest rodzina ubiera sie dziecko we własne ciuszki delikatne miękkie i tuli sie je w ramionach zn powraca nadzieja ..........a lovela zostaje na długie miesiące z nami taka jest rzeczywistosc......

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Dlaczego Bajkorada? Ponieważ doradzam jak gotować proste posiłki dla całej rodziny, (trójki dzieci) a w wolnych chwilach piszę bajki.

Szukaj po haśle

agrest ajvar akcje konkursowe amarantus ananas anchois awokado babeczki babka Bajeczna Fabryka bajgle BAJKI bakalie bakłażan banan banany bazylia beza bezglutenowe białka bigos biszkopt bita śmietana boczek borówki botwinka Boże Narodzenie bób brokuł brownie brukselka brzoskwinie budyń bulion bułka buraki cake pops cebula chałka chałwa chipsy chleb chrusty ciasta ciasteczka na 10 rączek ciastka ciastka drożdżowe ciastka Olka ciasto ciasto bezglutenowe ciasto czekoladowe ciasto drożdżowe ciasto francuskie ciasto parzone ciasto ucierane ciasto z oliwą ciasto z owocami ciecierzyca coolomat cukinia curry cydr cynamon cytryna czarna rzepa czekolada czereśnie czosnek daktyle danie jednogarnkowe deser dla rodziców do pieczywa drożdże dynia dżem eklery fasola faworki fenkuł figi Filmy flaki galaretka garnek rzymski gęś gnocchi gofry gołąbki groch groszek gruszki grzyby humor imbir indyk inne jabłka jagody jagodzianki jajka jajko jarmuż jogurt kaczka kajmak kakao kalafior kalarepa kalmary kapary kapusta karkówka karmel Karnawał kasza kasza gryczana kasza jaglana kasza jęczmienna kasza manna kasztany kawa keks kiełbasa kisiel kiszona kapusta kluski kminek knedle knish kokos koperek kopytka kotlety krokiety królik kruche ciasto kruszonka kuchnie świata kukurydza kurczak kurczak wędzony kurki kurkuma lazania leczo lody lukier łosoś majonez mak makaron makowiec makrela maliny mandarynki mango marcepan marchewka masa budyniowa masa czekoladowa masa kajmakowa masa serowa masa śmietanowa masa truskawkowa masa z pianek marshmallow mascarpone masło orzechowe maślanka mazurek mąka gryczana mąka kasztanowa mąka kukurydziana mąka orkiszowa mąka razowa mąka żytnia mięso mielone mięta migdały miód mleko mleko kokosowe mleko skondensowane mleko w proszku młoda kapusta moje dzieci morele mozzarella mrożonki muffinki murzynek musli na parze nagrody i wyróżnienia naleśniki natka pietruszki nektarynki nutella obiad obiad na słodko ogórek ogórek kiszony ogórki Olek recenzuje oliwa oliwki omlet oponki orzechy oscypek otręby owoce morza pancakes panierowane papryka parmezan pascha pasta pasztet pączki pesto pęczak pieczarki pieczywo pierniki pierogi pistacje pizza placki placuszki płatki jęczmienne płatki owsiane podroby podróże polewa czekoladowa POLITYKA PLIKÓW COOKIES pomarańcza pomidory pomidory suszone por porzeczki przemyślenia matki-kulinarki przetwory przyjęcie dla dzieci ptysie pulpety rabarbar racuchy radicchio recenzje filmów recenzje filmów dla dzieci recenzje gier recenzje książek recenzje restauracji ricotta risotto rodzynki rogale rogaliki rolada roszponka rozmaryn rukola ryby ryż rzodkiewki sajgonki sałata sałatka sałatki samsa schab seler seler naciowy semolina ser ser feta ser kozi ser pleśniowy ser pleśniowy. serek homogenizowany serek topiony sernik sezam siemię lniane skorupki waflowe słonecznik soczewica soja sok sos beszamelowy sos czosnkowy sos pomidorowy sos sojowy sól strucla sucharki surimi surówka szafran szarlotka szczaw szczypiorek szparagi szpinak szybki obiad szynka śledź śliwki śmietana śniadanie tarta Tłusty Czwartek tofu topinambur torty trufle truskawki tuńczyk twaróg Viva la pasta wafle Walentynki wanilia warsztaty warzywa gotowane wątróbka Wielkanoc wieprzowina wino wiśnie wołowina z dżemem z owocami zakwas pszenny zakwas zytni zapiekanka zdrowie zielony groszek ziemniaki zrazy zupa zupy żelatyna żółtka żółty ser żurawina żurek

Prawa autorskie

Wszystkie teksty oraz zdjęcia potraw zamieszczane na blogu są wyłącznie mojego autorstwa. Osoby zainteresowane powielaniem, publikacją bądź innego rodzaju wykorzystaniem zamieszczanych tu treści proszę o kontakt pod adresem e-mailowym: a.cirin@wp.pl.