07:52

Konkurs z Lovela

Serdecznie Was zapraszam 
do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest


proszek Lovela 3,6 kg oraz mleczko do prania.



Nagroda naprawdę warta zachodu - osobiście używam 
i jestem z powyższych produktów bardzo zadowolona
(Lovelę poznałam już prawie 7 lat temu, 
prałam w niej ubranka Olka i piorę teraz Ewy)

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie?


Wystarczy w komentarzu do tego posta pozostawić odpowiedź na pytanie:


Z czym Ci się kojarzy słowo: LOVELA?
Forma wypowiedzi dowolna:)

Konkurs trwa do 10 kwietnia 2011 do godz. 23:59
Wynik konkursu ogłoszę 11 kwietnia 2011
(osoby bez udostępnionych kont bardzo proszę o pozostawienie adresu mailowego).





Jednocześnie mam dla Was informację o nowym programie Lovela Care, 
który startuje już 11 kwietnia. 
Każda osoba, która zarejestruje się pod adresem 
 może otrzymać jedną z 2 tys. darmowych próbek proszku 
oraz czapeczkę i skarpetki dla niemowlaka.

Jednocześnie zapraszam Was na profil Lovela na Facebooku:
"Lovela. Jak miło być dzieckiem” 

Powodzenia!!!


Artykuł komercyjny


65 komentarzy:

  1. LOVEly ELA!
    Moze to zona wlasciciela marki????
    :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście z miłością matki do dziecka

    OdpowiedzUsuń
  3. ... z miłością, z ciepłem, troską, z macierzyństwem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi Lovela kojarzy się z miękkością i delikatnością.... z niepowtarzalną nicią, która łączy matkę z dzieckiem i z tym, co najlepsze może Mu Ona dać.... uwielbiam lovelę, bo sama w niej piorę:) pozdrawiam Jolanta Szyndlarewicz (jolantamarel@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE - miłość, LA - rodzajnik żeński jakim jest moja córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie nie bedę oryginalna- ale mnie kojarzy się z miłoscia i ciepłem..
    uzywam tylko loveli do prania..melczka jeszcze nie próbowałam:(
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się Lovela kojarzy z pięknym zapachem dziecka. Dziecko ślicznie pachnie, tak słodko i świeżo, uwielbiam ten zapach. Powinni zrobić perfurmy o zapachu dziecka, ale prać ubrania w płynie LOVELA!
    Kojarzy mi się również z dziecięcą delikatną skórą, która jest mięciutka, pulchniutka i pachnąca.

    Nazwa oczywiście kojarzy mi się z miłością, delikatnością i dbałością o drugiego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  8. słowo to kojarzy mi się z lowelasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pif,paf,pif,paf na blog Bajkorady zawsze traf.
    Tutaj dziecko ma uśmiech na twarzy a LovEla z zakochaną Elżbietą mi się kojarzy .
    Ela poszła po rozum do głowy i wie ,że produkt dla dziecka nie może posiadać enzymów i musi być bezzapachowy .Dobry produkt ,dobrze się reklamuje więc i Ania właściciela bloga ,zakochanej Eli
    banera nie żałuje. Ponad 1000 matek ją wypróbowało teraz 1001 Adę przetestować może by
    się udało :)))).

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie kojarzy się z miłością i delikatnością

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się z Delikatnością.

    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się kojarzy z gaworzeniem maluszka, taką małą różową buzią z lekko zmarszczonym czółkiem,otawartymi usteczkami z białym ząbkiem i sylabami: LO-VE-LA. I oczywiście pięknym uśmiechem satysfakcji kiedy już się coś powie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako że czekam na dzidziulkę, która zawita do nas na dniach - Lovela to nic innego jak miękkość ręczniczka, puszek kocyka, delikatny dotyk pajacyka, delikatny zapach mieszkania i mrówki w żołądku mamy, wiem co mówię.

    OdpowiedzUsuń
  14. L-Love(miłość do dziecka)
    O-Ochrona(Dla skóry dziecka)
    V-Velvet(miękkość)
    E-Ekskluzywny(dla każdego malucha)
    L-Lekkość(Ubranek po praniu)
    A-Aksamitny w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. LOVELA! LOVELA! ma w swojej duszy BOHATERA :) swą troską, zapachem i delikatnością MALUCHY ubiera :)

    dużo by pisać na jej temat, bo LOVELA to też "dobra znajoma" mojego PRZYJACIELA i wszyscy wiedzą, że jej skład nie posiada żadnego ALERGENA :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie
    Otulona
    Vtulona
    Emanować
    Lovelovym
    Aromatem:)

    carlabrunoni@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovela brzmi prawie jak lovely, czyli rozkoszny, śliczny, cudowny - tak jak nasze Maleństwa, które potrzebują naszego ciepła, miłości, przytulania i delikatnych, miękkich ubranek!

    OdpowiedzUsuń
  19. LOVELA kojarzy mi się ze słowem LOVELY - uroczy, wspaniały, śliczny, cudowny, rozkoszny, a także ze słowem LOVE - Miłość... A nie ma większej miłosci, niż Miłość Matki do dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  20. lovela... słodycz, miłość, radość, piękno, czułość, opieka...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy myślę: "LOVELA", od razu nasuwa mi się na myśl słodki, cudowny zapach niemowlęcia. Ten aromat nie do podrobienia, a który pozna każdy - delikatna mieszanina zapachów proszku dla dzieci, oliwki i samego, spokojnie śpiącego Maluszka.

    karolinawojtas3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovela.. pierwsze skojażenie z tym słowem to Miłość.. a wiadomo że chodzi tu o miłość do swojego dziecka.. a jak miłość to i troska o jego delikatną skórę... która często ulega różnym podrażnieniom. Każdy rodzic kocha swoje dziecko i się o nie troszczy.. Ja Lovelę poznalam 17 i pół miesiąca temu, kiedy urodził się mój syn Wiktor... jego skóra jest super miękka i bez podrażnień w przeciwieństwie do znajomych mi mam które też mają dzieci lecz używają innych proszków.. skóra ich dzieci jest chropowata i sucha.
    mój mail to: kamila_lsm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Matka daje dziecku miłość, czułość, poczucie bezpieczeństwa. Na co dzień, kiedy nie zawsze może przytulić bobasa, może Mu to zapewnić w inny sposób. Dziecko, nosząc ubranka wyprane w Loveli, czuje się jak w ramionach mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. LOVELA - moje pierwsze myśli związane z tym słowem to:
    delikatność, puszystość, niewinność, lekkość, czystość, zadowolenie, emocje.
    Wszystkie te słowa również kojarzą mi się z moim małym synkiem.

    marta.9@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. LOVELA kojarzy mi się z macierzyństwem z miłością do mojego dzieciątka z bezpieczeństwem i delikatnością...
    LOVELA kojarzy mi się z Aniołem którego białe skrzydła otulają ramiona naszych dzieci możemy byc pewni ,że nasza pociecha jest w dobrych rekach,dba najdelikatniej i najbezpieczniej,daje miłośc i bezpieczeństwo.

    Agata Lorek
    agata.kurylo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. LOVELA
    Kojarzy mi sie z miłością do dziecka,delikatnością.

    Magdalena Rompa
    madziunia2422@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Lovela kojarzy mi się z miłością troską mamy do dziecka jest ona bezgraniczna nie zna odmowy nie zna głodu i cierpienie a zna odpowiedzialnosci za drugą osobe oraz szacunek wobec siebie.
    Lovela równierz kojarzy mnie się z delikatnością powiewem wietru i dbanie o naszych najmłodszych.
    Marzena Karwacka
    mrzenka23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovela to praktyczne rozwiązania dla każdej mamy dbającej o swojego maluszka!

    Lovela to delikatnosć, lekkość i bezpieczenstwo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovela to praktyczne rozwiązania dla każdej mamy dbającej o swojego maluszka!

    Lovela to delikatność, lekkość i bezpieczeństwo.

    akademia.event@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovela kojarzy mi się z miłością do dzieciątek (oczywiście od słowa Love). Również z czymś delikatnym jak maluszek i każdy wyprany w Loveli ciuszek!!!

    ewkank@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ...z miłością jaką darzę swoje dziecko, delikatnością ubranek, w które ubieram maleństwo...

    Justyna M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bose stópki!!!

    Te miękusie poduszeczki, pachnące bezpieczeństwem i beztroską... Te, które mają jeszcze całą drogę przed sobą... Stópki małego dziecka to ósmy cud świata, można je głaskać, całować i oglądać godzinami... No czyż ta miękkość nie jest lovelowa??? ;)


    Pozdrawiam, Magda

    tina79@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Słowo LOVELA przypomina mi czas kiedy nosiłam swoją córeczkę pod sercem! Wówczas przygotowywałam się na jej nadejście 9 miesięcy,a gdy zostało niedługo do jej narodzin zaczęłam organizować dla niej łóżeczko i ubranka i zaczęło się pranie,sprzątanie itp... W całym domu pachniało proszkiem i płynem do płukania LOVELA i coraz bardziej tęskniłam za córeczką,która miała się dopiero urodzić...Gdy nadszedł czas narodzin byłam szczęśliwa,że w końcu przytulę swoją kruszynkę,a gdy Ją po raz pierwszy ubrałam czułam od niej zapach słodyczy,delikatności i niewinności! Dziś moja córcia ma 8 m-cy,a LOVELA kojarzy mi się z oczekiwaniem,miłością,tęsknotą,urokiem małej istotki i jej niewinnością :)

    Joanna
    aska.szwejkowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Słowo LOVELA kojarzy mi się z troską opieką delikatnością i miłością do maleńkiego bąbla! Sama za miesiąc zostanę mamą i chcę dla mojego maluszką jak najlepszej ochrony! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z miłością i... zapachem mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. słowo lovela, kojarzy mi sie z czyms kochanym:) z dzidziusiem takim słodkim pachnącym:)

    jutusiek18@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwsze skojarzenia - LOVELA - miłość , delikatność i ufność... kojarzy mi się tez z zapachem niemowlęcia z delikatnością jego skóry oraz z tym,że wybieram to co najlepsze dla mojego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy pisze...
    Pierwsze skojarzenia - LOVELA - miłość , delikatność i ufność... kojarzy mi się tez z zapachem niemowlęcia z delikatnością jego skóry oraz z tym,że wybieram to co najlepsze dla mojego dziecka
    Mama Kajetanka
    askuska@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Love - MIŁOŚĆ - miłość do dziecka.
    Kojarzy się z tym,co najlepsze dla naszych pociech :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bezpieczeństwo , delikatność , miłość do swojego Maluszka , piękny zapach

    mwardzinska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovela kojarzy mi się z miłością,czułością,delikatnością do dziecka
    kaskalejk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. LOVELA kojarzy mi się z miłoscia matki do dziecka, z delikatnoscia skóry dziecka. Dlatego LOVELA kocha dzieciece ubranka i chce by były delikatne dla skóry naszych pociech a zarazem niszczy wszelkie zabrudzenia. Polecam ten proszek :)

    OdpowiedzUsuń
  43. LOVELA to zapach miłości i małego dziecka, jak przytulam moją 6tygodniową córeczkę to czuję zapach kochanego małego szkraba który jest dla mnie wszystkim,
    Wcześniej nie znałam tego zapachu, a teraz z zamkniętymi oczami go rozpoznam i znajdę :)

    Kocham Cię Antosiu

    michalina.l@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. LOVELA czyli TROSZCZĘ SIĘ BO KOCHAM!
    b_atka22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. LOVELA.. Ach, kojarzy mi się z cudownym zapachem małego człowieczka.. Wtulam się w szyję córci, całuję i czuję - bezbronność, radość, odpowiedzialność, dumę, ach, tyle emocji w jednej chwili.. :) Ciężko mi będzie przestawić się na pranie ubranek córci w 'dorosłym' proszku, bo to zamknie pewien etap naszego/jej życia i oznaczać będzie, że nie jest już taką bezbronną istotką :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lovela kojarzy mi się z czymś mięciutkim, przyjemnym, pachnącym i miłością do malutkiego bobaska:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Lovela kojarzy mi się z zapachem niemowlaczka z jego delikatnością i moją ogromną miłością:*


    martasprawka1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. lovela kojarzy mi się dotykiem jakim
    obdarza dziecko mama
    madziunia695

    OdpowiedzUsuń
  49. LOVELA kojarzy mi się z miłością , delikatnością z małymi ubrankami, z uśmiechem maluszka:)
    kiedy przytulam się do swojej córci ubranka są mięciutkie i pachnące:)

    OdpowiedzUsuń
  50. LOVE LALALALA czyli jak mój Adaś uwielbia jak mu śpiewam (czytaj próbuję śpiewać:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Iza
    Z miłością i delikatnością;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. LOVELA kojarzy mi się z miłym zapachem dziecka, uśmiechem, dotykiem...
    Niedługo powitam dzidzię i wiem jedno LOVELA będzie zawsze z Nami :)

    Justyna Ratkowska
    jucha2613@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Lovela kojarzy mi się z bezgraniczną miłoscia i troską o najwieksze skarby naszego zycia, czyli nasze dzieci:)

    agnieszka8371@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Lovela kojarzy mi się z miłością dziecka do matki i matki do dziecka, nierozerwalną więzią tych dwojga. Z delikatnością, troską i miłością jaką wkłada matka w wychowanie swojego Szkraba.

    Same ubranka po wypraniu w płynie Lovela kojarzą mi się z delikatnością jedwabnych włosków mojego Synka :))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Lovella kojarzy mi się z... moimi dziećmi i ich czystymi ciuszkami.

    OdpowiedzUsuń
  56. ten proszek kojaży mi się z brudem, który trzeba wyczyścić (trzeba przyznać, że skutecznie)

    pestka210@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Lovella kojarzy mi się (jak pewnie wszystkim) z miłością, gdyż nazwa pochodzi od słowa love (czyli miłość) i pewnie o takie skojarzenie producentowi chodziło. Bo jest oczywiście pozytywne. Ale nawet najlepsza nazwa i najlepsze skojarzenie nie obroniło by produktu jeśli byłby on beznadziejny. A lovella nie jest. Jest obecnie najlepsza. A wiem co mówię bo jestem ojcem dwójki małych dzici, pedagogie i nie pracuję dla Lovelli.
    pozdrawiam; Adam
    adamgorski1979@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Lovela kojarzy mi się przede wszystkim z ...dzidziusiem.Gdy oczekiwaliśmy naszego drugiego dziecka uprałam ubranka w proszku Lovela. Pamiętam, ze gdy mąż wrócił z pracy powiedział, iż w całym domu pachnie niemowlęciem.Przyznał, że nie może się doczekać naszego maleństwa.Dla nas jest to zapach spełnionego i radosnego oczekiwania.Dominika
    domisidor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Lovella kojarzy mi się z miłością do małego dzieciątka, z pierwszym pranie ubranek. Cudowne chwile w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. LOVELA kojarzy mi się jak wszystkim z miłością,ale również z maleństwem,słodkim jak cukierek ,delikatnym jak bawełna i potulnym jak baranek! Za nim Cię poczęliśmy - pragnęliśmy Cię,za nim się urodziłeś kochaliśmy Cię,za nim minęła pierwsza minuta Twojego życie byliśmy gotowi za Ciebie umrzeć syneczku! Z tym wszystkim kojarzy mi się LOVELA czyli z moim syneczkiem!

    JOLA
    kuba.rogulski@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie wiem czy wiecie, ale podobno szczęśliwe dziecko to brudne dziecko:) Tak więc pozwalam mej małej córeńce na wszelkie radości, tańce połamańce i inne figle migle...
    Ze słowem Lovela kojarzy mi się.. mój czas wolny, czas tylko dla siebie, ociupinka relaksu!!! Mam przed oczami obraz sterty dziecinnych ciuszków do prania z którymi z Lovelą szybciutko się uporam. Jak każdy wie - szybkie i czyste pranie, którego jest multum i przynajmniej 3 pralki w tygodniu, to szczęśliwa matka ...czyli ja :D:D:D

    Pozdrawiam:)

    Sylwia
    sylwia_dengusiak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. LOVELA = czułość, delikatność, przytulność :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ADRIANNA

    LOVELA kojarzy mi sie z miłoscia do dziecka delikatnosc tych produktow dla skory dziecka jest fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  64. LOVELA- kojarzy mi ie z miłością,delikatnością,

    joanna-malesa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. agnieszka agnicha81@wp.pl24 listopada 2015 10:38

    A ja może będę mało orginalna ale urodziło mi się czwarte dzieciątko i proszek lovela kojarzy mi się z miękkościa,bliskością ale też z domem zaufaniem i przyzwyczajeniem do tego właśnie proszku!!!!!!!!!Gdy rodzi się chore dzieciątko i trzeba byc długo w szpitalu to gdy wraca sie do domu ,gdy jest rodzina ubiera sie dziecko we własne ciuszki delikatne miękkie i tuli sie je w ramionach zn powraca nadzieja ..........a lovela zostaje na długie miesiące z nami taka jest rzeczywistosc......

    OdpowiedzUsuń