08:05

Jajka z tuńczykiem

W związku z tym, że wszędzie dookoła zaroiło się od kolorowych jajek w różnych wydaniach i na Bajkoradzie nie może ich zabraknąć:)
Moja propozycja to jajka faszerowane tuńczykiem. 
Osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju farsze do jajek, ale te rybne chyba najbardziej:).
A przy okazji polecam Wam lekturę artykułu, w którym jajka miały okazję wystąpić: http://www.babyprzykawie.pl/domowe_sprawy/gotujemy/faszerowane_jajka_wielkanocne_propozycje_blogerek.html
Składniki:

  • 6 jajek 
  • puszka tuńczyka 
  • sól 
  • pieprz 
  • 3 łyżki majonezu 
  • posiekany szczypiorek lub natka pietruszki
  • opcjonalnie kolorowe warzywa do ozdabiania
Ugotowane na twardo jajka obrać ze skorupki i przekroić na pół. Żółtka wymieszać z tuńczykiem z puszki i dodać majonez, zieleninę oraz sól i pieprz. Z powstałej pasty formować kulki i nadziewać białka. Opcjonalnie ozdobić kolorowymi warzywami. Świetna zabawa dla całej rodziny:).

16 komentarzy:

  1. oj coś dla mnie do zjedzenia na diecie.. ja zamiast majonezu dodam jogurt mam nadzieję że nie będzie się gryzło ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kulinarne-smaki - bo potem święta za krótkie to wcześniej zaczynamy:)
    Grażyna - nie próbowałam z jogurtem, ale myślę, że będzie ok:)
    perelka111 - to tak jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie to wygląda- od razu czuć że Wielkanoc już się zbliża! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe! z tuńczykiem to zjadłabym co najmniej dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doctor - fakt, czuć dookoła :)
    Paula - nie dziwię się :)
    Kaś - bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też robię takie, prawie, ze identyczne, ale lubie dodawac do takiej pasty ogorek kiszony drobno pokroiony. Wtedy mam takie lekko chrupkie te jajeczka :). Ostatnio widziałam opcje nadziewana pieczarkami, tez ciekawa. Chociaz zdecydowanie jestem wieksza fanka past i majonezu... >:}

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta, świeta!!!
    Super dzióbki, aż szkoda zjadać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szana - ja czasem dodaję ogórka konserwowego:)
    żenia - :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie podane!
    Ech, ten wygląd potraw u mnie ciągle szwankuje, ale może jak się tak zapatrzę na te cudeńka, które serwujesz Ty - to mi się udzieli Twój talent?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubimy lubimy i robimy robimy ;-d


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha ha jakie sympatyczne kurczaczki :) no słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam faszerowane jajeczka-od razu zjadłabym 5,a najlepiej z górką salatki:)

    OdpowiedzUsuń