15:08

Galaretki w skórkach z pomarańczy

Galaretki w skórkach z pomarańczy są fajną propozycją na przyjęcie dla dzieci. Sama galaretka jest już dla wielu maluchów atrakcją, a jeśli jeszcze podamy ją w niekonwencjonalny sposób to efekt mamy murowany. 
Do przyrządzenia tego deseru można użyć również skórek z innych cytrusów (miąższ i sok zjadamy albo wykorzystujemy do innego deseru:)). 
Nam się taki deser bardzo spodobał i jakoś tak wprowadził w dobry nastrój. 

Składniki:

  • 2 duże pomarańcze
  • 1 galaretka truskawkowa
  • kostka czekolady

Pomarańcze dokładnie umyć, przekroić i wydrążyć miąższ. Skórki (połówki) ustawić na talerzyku i wypełnić ostudzoną galaretką. Włożyć do lodówki żeby dobrze stężała. Każdą z połówek przekroić na pół (albo na 3 części). Rozpuścić kostkę czekolady i przy pomocy patyczka narysować nią kropki (jeżeli chcemy zrobić galaretki w kształcie kawałków arbuza) lub inne wzorki. 


Moje dzieci wystawiły galaretkom bardzo pozytywną opinię:)


14 komentarzy:

  1. Zakochałam się:)W galaretkowych arbuzikach i w małych Słodziakach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDNE SĄ i dzieciaki i galaretki :):):)

    pozdrawiam gorąco ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl! Rewelacyjna jestes Aniu a Dzieci strasznie urocze!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzena - dziękuję:) dzieci w 100% moje, pomysł na galaretki widziany kiedyś w sieci:)

      Usuń
  4. Widziałam, całkowiice o tym zapomniałam, zostawiam znów w pamięci... trzeba zrobić. Moje córki byłyby również wniebowzięte :) Dziękuje za inspiracje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basinepichcenie - w mojej pamięci też siedziały dość długo:)

      Usuń
  5. Mimo, że już wielokrotnie widywałam podobne, nie mogę oprzeć się ich urokowi, może to te kropki takie magiczne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne. Wspaniałe wykonanie galaretek. W ogóle tyle u Was pyszności, że troszkę zazdroszczę :) Serdecznie pozdrawiam i też zabieram się za robotę :)) (będą gołąbki) Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co Aniu galaretki wspaniałe,ale nic nie przebije widoku tych 3 przepięknych buziek:)

    OdpowiedzUsuń