08:15

Pasternak?

Pewnie każdemu zdarzają się w życiu takie dni, że nie wyrabia: ze sprzątaniem czy gotowaniem, bo nagle na głowę zwaliło się mnóstwo innych obowiązków. I wtedy szybki obiad dla starszych - dziękujemy Ci pani Zamrażarko, że przechowujesz dla nas dania na takie awarie:). 
Ale co zrobić gdy nadeszła pora obiadu rocznego maluszka? Maluszek się obudził, wielkiego głodu nie ma, ale coś by się przydało przekąsić. Włącza mi się czarny humor...mam dla Ciebie "figę z makiem z pasternakiem"...no właśnie pasternak od Kidy.pl - czeka na przetestowanie. Więc szybko słoiczek do kąpieli wodnej. Pachnie super, ale ciekawe jak smakuje...i nie wiem jak smakuje, bo mąż nakarmił Ewę w takim tempie, że nie udało mi się spróbować. Zajadała z wielkim smakiem. Widać, że się bardzo polubili z Panem Pasternakiem:).
A ja mam nadzieję spróbować innym razem - rozglądałam się na pobliskim, dość dobrze zaopatrzonym ryneczku, ale nie ma nigdzie tego zapomnianego warzywa.

10 komentarzy:

  1. I ja bardzo lubie pasternak :)) Puree ziemniaczane z jego dodatkiem nabiera nwego smaku. W zupach tez nam smakuje. Tutaj to bardzo populane warzywo i mozna je kupic wszedzie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Majka - ja pamiętam coś niecoś z dzieciństwa:) I chyba właśnie później jadłam w Niemczech, ale to mgliste wspomnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bywa na kleparzach, a często nieuczciwi sprzedawcy sprzedają go jako pietruszkę, dla mnie pyszny

    OdpowiedzUsuń
  4. Beata - no właśnie słyszałam, choć się nie spotkałam. Dla mnie to bez sensu - mogliby sprzedawać pasternak jako pasternak - to by było dla klientów bardziej atrakcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja chyba nie jadłam nigdy pasternaka:(((


    perelka111
    wwww.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Perelka111 - no właśnie, mało kto go jadł.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dodaję pasternaka do zimowych zup

    OdpowiedzUsuń
  8. BasiaP - co potwierdza regułę, że nie ma z nim problemu za granicą:) i to, że jednak jest popularny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nieraz pomagałam sobie kupując gotowe obiadki :)
    Zapraszam do mnie po małą niespodziankę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wariatka327 - :) lecę zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń