09:24

Baśniobór


Spotkało mnie nie lada wyróżnienie. 
Właściwie mnie i Olka, bo wspólnie czytaliśmy "Baśniobór" Brandona Mull'a. 
Książka jest co prawda rekomendowana dla dzieci w wieku 9-12 lat, ale obojgu nam się bardzo spodobała.
"Baśniobór" jest niesamowity. Lektura wciąga i nie sposób się od książki oderwać.
Nie spodziewałam się, że kolejna książka o tematyce magii będzie w stanie aż tak mnie zainteresować. 
Choć momentami bywało nawet groźnie i przerażająco, to z prawdziwą przyjemnością wspólnie odkrywaliśmy jak nudne wakacje Setha i Kendry zmieniają się w prawdziwą przygodę, obfitująca w magiczne niespodzianki.
A spotkanie wróżek to tylko początek ich przygody w świecie magii...
Ze szczerego serca zapraszamy do lektury i z niecierpliwością czekamy na kolejne tomy i miejmy nadzieję wspaniałą ekranizację. 


Polska premiera książki 18-go maja 2011r.

I jeszcze jedna ważna informacja:
Lektura "Baśnioboru" stała się możliwa za sprawą dołączenia do ekipy
do której serdecznie Was zapraszam 

5 komentarzy:

  1. gratuluję:) książka wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to byłaby ksiażka dla mnie:) musi być wspaniała:) pozdrawiam cieppło

    OdpowiedzUsuń
  3. Baśniobór przeczytany :-). W maju ma się ukazać III część

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też czekamy z niecierpliwością na III po tym jak kończy się II:)

      Usuń