19:03

Kaszka owocowa na śniadanie

Lubimy wspólne posiłki, ale pojęcie "czekania" w przypadku Ewy (11,5 miesiąca) nie istnieje:). Jak widać na zdjęciu sama zabiera się do jedzenia, nie czekając na to, aż zostanie usadzona w swoim foteliku. 
Kaszka z owocami to jej ulubiony posiłek. Chociaż jakby się tak głębiej zastanowić to wszystkie kaszki są ulubione:). 
I wcale się nie dziwię, bo danie smaczne i niejeden dorosły by nie pogardził:)




Składniki:

  • pół szklanki bezmlecznej kaszki ryżowo-kukurydzianej z jabłkami Humana
  • pół banana pokrojonego w kostkę
Przygotować kaszkę zgodnie z instrukcją na opakowaniu i dodać banana (lub starte na tarce jabłko albo gruszkę, brzoskwinię, melona). Wymieszać i podawać dziecku. 

Mam też wiadomość od Kidy.pl:
W sprzedaży są już nowe smaki obiadków (szpinak z ziemniakami i  absolutny hit sezonu pasternak). Polecamy - już dla maluchów od 4-go miesiąca życia. 
 - a my z Ewą zapewniamy, że starszym maluszkom też bardzo smakują:)

Przypominam Wam również o konkursie, w którym można wygrać zakupy w Kidy.pl - szczegóły na stronie mamosfera.pl 

15 komentarzy:

  1. Ewa to konkretna babka :) smakowicie brzmi zapowiedź nowych obiadków,sama chętnie spróbuje tych pyszności.Rybitek

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jakim zainteresowaniem zajada !
    Hehe, mój syn-student robi sobie często kaszkę na mleku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybitek - jak Cię znam, to będą Ci smakować:)
    Grażyna - wie chłopak co dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu! Alez Ci sliczna panienka rosnie! Az milo popatrzec! :):):) (A swoja droga bidula z zimnego i szarego konca roku, jak wszystkie potomstwa:)

    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, mialo byc 'moje potomstwa'!

    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Lejdi-of-the-house - dziękuję, a co do potomstw to się domyśliłam, bo mój Olek czerwcowy chłopak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie lubiłam, jak dzieciaki nie dojadały swoich kaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem antyfanka kaszek chyba od zawsze,ale do fanclubu Ewuni zapisałabym się natychmiast:) Słodkości:)
    Nowe smaki obiadków brzmią smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie jestem za samodzielnym gotowaniem dla dzieci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kidy dziękuje i czeka na zaproszenie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kabamaiga - też lubię:)
    Majana - dziękuję;)
    Pucinka - pewnie pasternak:)
    Asia - cieszy mnie to, ale są mamy które korzystają i to w szczególności dla nich testujemy te dania. Poza tym są w życiu takie chwile, że człowiek po prostu z wszystkim nie wyrabia i wtedy gotowy słoiczek ratuje sytuację - podstawa żeby był dobrej jakości.
    Kidy.pl - zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też bym zjadła taką :D Fajna ta Twoja Ewcia, pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem duża i też tak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Evitaa -dziękuję i również pozdrawiam:)
    Asieja - ja jestem duża i też chętnie zajadam (podjadam:))

    OdpowiedzUsuń