08:57

Liebster blog

Do blogowej zabawy zaprosiła mnie Aleksandra z Mojej Toskanii.  Nominacja jest otrzymywana od innego blogera "za dobrze wykonaną robotę".
Serdecznie dziękuję za to wyróżnienie. 
Zabawa polega na odpowiedzi na 11 pytań i nominowaniu kolejnych osób do nagrody. Wybaczcie mi, ale nominować nie będę. Trudno by mi było wyróżnić 11 osób. Zresztą Ci, których pracę szanuję i doceniam wiedzą o tym, bo ich odwiedzam:)

Oto moje odpowiedzi na pytania Oli:

1. Wakacje Twoich marzeń. 
 - Japonia (ale to dopiero jak trochę odchowam dzieci:), póki co Europa:)
2. Czy byłaś kiedyś w Toskanii? Czy Ci się podobało?
 - Nie byłam, mam w planie. Póki co wiele czytałam i oglądałam. Jestem baaardzo zachęcona. 

3. Czego nie lubisz robić?
 - Nie lubię zakupów (akceptuję spożywcze:))
4. Czy dzięki prowadzeniu bloga Twoje życie odmieniło się w jakiś sposób?
 - Bardzo. Wciąż zastanawiam się co ja takiego wcześniej robiłam skoro teraz tyle czasu poświęcam na blogowanie (Bajkorada, Bajeczna Fabryka i Bajeczne smaki ...musiałam się chyba straszliwie nudzić:)
5. Dlaczego założyłaś bloga?
 - Chciałam z innymi podzielić się swoją twórczością: literacką i kulinarną. 
6. Czy w obecnych czasach można żyć bez internetu?
 - Można. Ale co to za życie...:)
7. Skąd bierzesz przepisy kulinarne: z sieci czy z książek?
 - Z jednego i z drugiego, z przewagą sieci. 
8. Co zazwyczaj robisz w weekend?
 - Obowiązkowo spacer z rodziną i często wspólne gotowanie (choć często kuszę męża żeby samodzielnie coś ugotował:)
9. Święta Wielkanocne czy Boże Narodzenie?
 - Boże Narodzenie.
10. Słodkie czy słone?
 - Kiedyś zdecydowanie słone. Teraz najlepiej słodkie po słonym.
11. Film w telewizji czy w kinie?
 - Od czasu do czasu w kinie, ale preferuję wtulenie się w fotel, kieliszek wina i oglądanie z mężem:)

A jeśli ktoś by chciał się dowiedzieć czegoś więcej o mojej skromnej osobie to zapraszam do zadawania pytań:)

Jeszcze jedno miłe wyróżnienie - od Kabamaigi oraz odpowiedzi na jej pytania. 

1. Ranny ptaszek czy nocny marek?
- ranny ptaszek
2. Zima czy lato?
- lato
3. Książka czy film?
- jeśli dobre to i jedno i drugie
4. Kot czy pies?
- kot
5. Pływanie czy narty?
- pływanie
6. Golonka tak czy nie?
- o tak!!!
7. Kuchnia wschodu czy zachodu?
 - obie
8. Pierniki czy pierniczki?
 - pierniczki
9. Dania mięsne czy bezmięsne?
 - mięsne
10. Słodycze czy śledzie?
- śledzie najlepiej na słodko
11. Będziesz bawić się dalej?
 - nie (patrz wstęp:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz