19:13

Gotowanie z Knorr - świetna zabawa z dziećmi:)

30 lipca wraz z Olkiem wzięliśmy udział w spotkaniu sponsorowanym przez Knorr. Oj działo się:).....
W spotkaniu wzięło udział 6 blogujących mam wraz ze swoimi pociechami. Gotowaliśmy z prawdziwym Szefem Kuchni - Piotrem Murawskim, co dla nas było bardzo dużym przeżyciem. Na dzieci czekał szereg niespodzianek - zarówno kulinarnych (nie wiedziałam, że mój syn potrafi aż tyle zjeść:)) jak i podarunkowych (szczegóły w następnej relacji - już wkrótce). Już teraz zdradzę co ugotowałam wraz z Olkiem. Tak na zaostrzenie apatytu:). Była to bardzo "męska potrawa" - Footbolki:)


Myślę, że wszystkim smakowała. To połączenie mięsa mielonego z rodzynkami i orzechami. Pycha:)




Zapraszam do dołączenia do społeczności: Co dziś na obiad

5 komentarzy:

  1. Aniu utwierdziłam się właśnie,że nadana Ci przeze mnie ksywka(chyba wiesz która)pasuje idealnie:)ślicznie wyglądałas:)co do potrawy-brzmi fajnie i tak wyglada,ale ja rodzynek nie lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna przygoda:)ładnie wyglądałaś a Oluś wręcz szałowo w tej czapie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. syn pewnie się dobrze bawił (: i na pewno było smaczne (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz:) Olek jaka szałowa czapeczka hihi Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Pucio, Rybitku, Paulino - dziękuję:) rodzynki się pięknie "rozpuściły" i pewnie by Ci smakowało:)Danusiu - zabawa była naprawdę super:)

    OdpowiedzUsuń