13:47

Biografia Roberta Lewandowskiego dla dzieci


"Lewandowski. Wygrane marzenia" to już czwarta książka z serii piłkarskich biografii dla dzieci. 
Kiedy przeczytałam kto będzie jej bohaterem, to sama z niecierpliwością czekałam na premierę. 
I bez bicia przyznaję, że jako pierwsza w domu ją przeczytałam, ale rodzina wybaczyła, bo zna moją słabość do kapitana naszej reprezentacji. 
Tym razem o życiu Roberta Lewandowskiego opowiada dziennikarz sportowy - Dariusz Tuzimek, ale książka stylem nie odbiega zbytnio od poprzednich, dlatego też czytelnicy przyzwyczajeni do jakości wcześniejszych tomów nie zawiodą się. 


W książce znajdziecie historię chłopca, który zaczynał jak większość piłkarzy, choć niewątpliwie rozwojowi piłkarskiego talentu sprzyjał fakt, że wywodzi się z rodziny sportowców. Chłopca, który od zawsze wiedział, że chce zostać piłkarzem i którego upór oraz konsekwencja doprowadziły do tego, że nim został. 


Przeczytacie jak doszedł do tego, że dziś nosi opaskę kapitana reprezentacji Polski, odnosi sukcesy w niemieckim klubie i jest już teraz jednym z najsłynniejszych piłkarzy. 
Książka jest efektem rozmów przeprowadzonych z Robertem Lewandowskim, ale również wynikiem wywiadów z trenerami oraz kolegami z boiska. Jest pełna zdjęć - również z domowego archiwum. 



Idealny prezent np. na Dzień Dziecka lub z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy - i to nie tylko dla najmłodszych. 


Mam nadzieję, że ukazanie się tej akurat książki przed Mistrzostwami będzie dla naszej drużyny zwiastunem sukcesów na boisku! Trzymam kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz